(+47)97971414 post@geilolia.no

Vilkår og betingelser

Bestillingsvilkår

Våre vilkår angående bestilling, betaling, endring, avbestilling, rettigheter, forpliktelser, forbehold og personvern.

Ansvarlig arrangør er Geilolia Hyttetun, Geilolia AS, Solstadvegen 2, 3580 Geilo

Telefon +47 97 97 14 14. Org.nr 894287942MVA.

Generelle vilkår

Disse generelle vilkårene gjelder mellom Geilolia AS og den som inngår avtale med Geilolia AS i henhold til bekreftelsen (gjesten). Avtalen gjelder overnatting og kjøp av andre produkter og tjenester.

Ved bestilling av hytter/leiligheter må den som bestiller være minst 23 år. Det er et krav om at aldersgrensen er oppfylt for at gjesten skal få tilgang til boenheten. Dersom dette kravet ikke oppfylles refunderes ikke leiebeløpet.

Bestilling

En bestilling er bindende så snart et bookingnummer er tildelt gjesten og betaling utført. Det er gjestens ansvar å kontrollere at ankomst- og avreisedato, samt alt annet som er av betydning for bestillingen er korrekt.

Betaling via internett

Gjesten kan betale trygt og enkelt med kort (VISA, MasterCard, Maestro). Gjesten skal ta med seg bekreftelsen ved ankomst.

Avbestilling

Alle avbestillinger må skje skriftlig til Geilolia AS: post@geilolia.no.

Avbestiller gjesten oppholdet tidligere enn 30 dager før ankomst refunderes hele beløpet minus et administrasjonsgebyr på NOK 250. Ved grupper på 20 personer eller mer kan opphold avbestilles inntil 45 dager før ankomst, og redusere bestilling med inntil 50 % frem til 30 dager før ankomst.

Ved avbestilling mindre enn 30 dager før ankomst beholder utleier hele det avtalte beløpet.

Ved tidligere utsjekk blir ikke beløp for utestående netter refundert.

Endring av ankomst- og/eller avreisedato skal skje på telefon +47 97 97 14 14 eller på e-post til post@geilolia.no

Forsikring

Vi anbefaler alle våre kunder selv å sørge for gode forsikringsavtaler før reisen, i tilfelle sykdom, tap eller skade på reisegods, ulykke, ansvar og lignende.

Geilolia AS endringer og gjestens rettigheter

Geilolia AS har rett til å endre vilkårene for boenhet og aktivitet dersom gjesten kan tilbys likeverdige tjenester.

Gjestens forpliktelser – ordensregler

Gjesten plikter å følge ordensregler og bestemmelser som gjelder for boenheten og området.

Mellom klokken 23.00 og 07.00 plikter gjesten å ta hensyn og holde et lavt støynivå av hensyn til andre gjester. Er det støy og bråk som er til sjenanse for øvrige gjester vil dette bli påtalt. Tas påtalen ikke til følge, vil umiddelbar utkastelse bli foretatt. Ved slike situasjoner refunderes ikke leiebeløpet.

Overtredelse av bestemmelsene om røykeforbud medfører en renholdsavgift fra NOK 6000.

Husdyr kan, mot et lite tillegg i pris, medbringes på noen av våre enheter. Ønsker du å medbringe husdyr, si i fra ved bestilling, slik at du får en boenhet hvor man kan ha med husdyr.

Gjesten er erstatningspliktig overfor utleier for tap og skade som påføres bygning eller inventar. Gjesten plikter å betale utleier for ekstrakostnader som skylder leietakers og medfølgende personers atferd.

Gjesten plikter å rengjøre ordentlig i henhold til rengjøringsinstruksene før avreise. Dersom dette ikke blir godkjent av rengjøringspersonalet, debiterer Geilolia AS en avgift avhengig av størrelsen på boenheten.

Eventuelle reklamasjoner under oppholdet skal fremsettes til Geilolia AS umiddelbart, senest kl. 11.00 dagen etter ankomst. Slik kan mangelen/feilen rettes med det samme og med minst mulig ulempe for gjesten. Manglende reklamasjon vil medføre tap av retten til senere erstatningskrav.

Vi gjør oppmerksom på at det av hygieniske årsaker ikke er tillatt med medbrakt dyne, pute eller sovepose i våre utleiehytter.

Forbehold/force majueure

Geilolia AS og våre underleverandører står ikke ansvarlig for utilfredsstillende værforhold, stengte fasiliteter eller andre forhold som ligger utenfor vår kontroll. Vi tar forbehold om feil og endringer i våre prislister, beskrivelse av tjenester og tekniske forhold.

Personvern

Ved registrering av personopplysninger samtykker gjesten til at Geilolia AS benytter personopplysningene for å gjennomføre Geilolia ASs forpliktelser overfor gjesten. Kundedata deles ikke med en tredjepart. Kundedata oppbevares i henhold til norsk lov.

Pin It on Pinterest

Share This